論文 |
No. | 論文タイトル, 著者, 誌名(出版物名), 巻( 号), 開始ページ- 終了ページ, 出版年月(日), DOI, URL
|
1 | Rajshree Ojha's Aisha (2010) and Capitalism in the Indian Film Adaptations of Jane Austen's Novels, TAMAZAKI Yukari, 言語と文化:愛知大学語学教育研究室紀要, 66( 39), 23- 36, 2018年07月, ,
|
2 | Hollywood Globalism and Transnational Cultural Production in Snow White and the Huntsman (2012) and Mirror Mirror (2012), Tamazaki Yukari, 文化科学研究 = Cultural Sciences, 28( 1), 45- 58, 2017年03月, ,
|
3 | The Narrative Device of Disguise in Action and Adventure Films, Tamazaki Yukari, 名古屋外国語大学現代国際学部紀要, ( 12), 63- 84, 2016年03月, ,
|
4 | Viewing Becky Sharp in an Indian Mirror : William Makepeace Thackeray's Vanity Fair and Mira Nair's Film Adaptation, Tamazaki Yukari, 文化科学研究, 26( 47), 1- 15, 2014年, ,
|
5 | Timepieces and the Sense of Time in Film Noir, Tamazaki Yukari, 文化科学研究, 25( 46), 1- 12, 2013年, ,
|
6 | The politics of national cinema and beyond, 玉崎 紫, 文化科学研究, 21( 2), 45- 51, 2009年, ,
|
7 | The Map of a Wandering Estate: George Eliot's Conception of "Klezmer" in Daniel Deronda, 玉崎紫, The Tsuda Review, ( 48), , 2003年11月, ,
|
8 | Kazuo Ishiguro's Politics of Identity: Hybridity in When We Were Orphans, 玉崎 紫, 論集, ( 24), 85- 98, 2003年, ,
|